دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

شعرهای مهد کودک دنی

1392/9/26 1:32
9,565 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به امید خودت نه امید به خلق روزگار

پاییزه پاییزه پاییزه       برگ درخت میریزه        هوا شده کمی سرد        زمین پر از برگ زرد

ابر سیاه و سفید        رو آسمونو پوشید        دسته دسته کلاغا           میرن بسوی باغا

همه میگن یک صدا              قار قار قارقار        قار قار قارقار

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

پاییز اومد دوباره         برگا شدن ستاره     ستاره طلایی            زرد و سرخ و حنایی

آمد باد شبانه           برگا رو دانه دانه       از شاخه ها جدا کرد    توی هوا رها کرد 

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

منم یکی یدونه         انار دونه دونه         انارم انارم         ببین چه طعمی دارم     

هر بچه ای میدونه      دارم هزارتا دونه     سرخ لباس تنم     انار زیبا منم

یه تاج دارم روی سرم       از همه خوشکل ترم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

شیر تا بخوای مفیده         مانند برف سفیده      کامل تر از این غذا     کسی ندیده تا حالا

شیر بخوریم سیر میشیم    قوی مثل شیر میشیم    هر روز اگر بنوشیم      هیچ وقت مریض نمیشیم

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra94.gif

وقتی که پاییز میاد      انار میاد به میدون      پرتقال و لیمو شیرین       نارنگی و خرمالو

میوه های خوشمزه     ترش شیرین و تازه     به اومده به میدون           بیا بخور نوش جون

میوه های پاییزه          چه خوشمزه و لذیذه

 studying for exam smileystudying for exam smileystudying for exam smileystudying for exam smileystudying for exam smiley

این شعرای دنی جون 5 هفته آموزش دیده تازه اینکه دنی ما یک روز در میون کلاس میره (به خاطر تنبلی مامانش که نمیتونه هر روز اونو کلاس ببره)

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان پارسا و پرهام
3 آذر 92 20:39
خصوصی داری خانم
مامان پارسا و پرهام
4 آذر 92 0:09
بازم خصوصی
مثل هیچکس
4 آذر 92 9:57
خصوصیت رو چک کن عزیزم
مامان پارسا و پرهام
5 آذر 92 15:09
برم خصوصی رمز گذاشتم برات
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 آذر 92 14:45
شعر زیبایی بود آفرین با سلیقه نوشتیشون ممنون به من سرزدی و به وب پسرم اومدی عزیزم می گم به من رمز نمی دی من دنی ام ها شوخی کردم عزیزم مرسی از نظر زیبایت و ماچ
مامانی
10 آذر 92 0:17
اخی عزیزم چه خوب منم اینارو حفظ کنم واس پسملم بخونم راستی مرسی که به ما سر زدی مامانی. میخواستی بدونی من کجا زندگی میکنم: من تو سوئد هستم اومدن دخمل نازتم تبریک میگم
مامانی
10 آذر 92 0:19
ای وای شرمنده منظورم پسمل دومتون بود. من الان سرگیجه دارم همه کامنتارو دارم اشتباهی مینویسم
فرناز
14 آذر 92 16:11
سلام بازم اومدم چه شعر قشنگی آفرین آفرین دنی گلی