دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

روزهای آخر پاییز

1392/9/27 0:16
819 بازدید
اشتراک گذاری

خدا به امید خودت نه امید به خلق روزگار

این روزها هوا خیلی سرده به خاطر کسالت کوچیک مامانی سرمای هوای بیرون چهار پنج روزیه که مهد نمیریم البته خودم تو خونه شعرا و سورهها رو با هم یادآوریت میکنم .

این چند روز که تو خونه حبس بودی خیلی سوسول شدی تا یه حرفی بهت میزنیم زود دست تو صورت و حالا گریه نکن پس کی بکن انگاری  چوب فلک بهت خورد کردن(خیلی با مزه ای) البته ما مامان میدونیم که این شگرد بچه هاس و با این حال دلم میسوزه و آرومت میکنم.

امروز بابا جون واست یه تفنگه گنده خرید کلی ذوق کردی تو دادش علی با هم بازی کردی(داداش به یاد کوچیکی خودش که هم قد تو بود کلی بازی کرد)

فرشته های زمینی من بی نهایت دوستتان میدارممممممممممممم

 قربونت بشم حرف زدنت خیلی شیرینه مثلا

ماه تو آسمونو که میبینی هی میگی مامان نصف ماه رو خدا خورده هر چی بهت میگم نه اینجوری نیست قبول نمیکنی.....

هر وقت دوست نداری کار واسم انجام بدی همش میگی خسته ام پوست و استخونم دارم میمیرم.

 از شیرین کاری کم نمی یاری بیرون که بری هزار ماشاله که با همه راحت حرف میزنی.......

(ریخت       هیخت ) (اتاق   تاتاق) (بشقاب    بشکاب) (آهنگ    آغنگ) (تبلیغ   تلبیغ) (حلوا     حولا) (رفت   لف) (فقط    فگط) (چسب   چبس)  و کلا با حرف ق مشکل داشتی و مثل ترک زبونها ق رو گ تلفظ میکردییخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
26 آذر 92 18:37
سلام عزیزم خوبی آخی پسر تو هم مثل من خونه نشین شده حوصله اشون سر می ره تو خونه حق دارن واقعا تفنگشم مبارک باشه انشالله که باهاش حسابی بازی کنه آره دیگه بس که هوا سرده دیگه چی میشه کرد
مامان دنی جون
26 آذر 92 23:41
...تو کلاس درس خدا اونیکه ناشکری میکنه رد میشه اونیکه ناله میکنه تجدید میشه . اونیکه صبر میکنه قبول میشه . اونیکه شکر میکنه شاگرد ممتاز میشه دعا میکنم همیشه شاگرد ممتاز خدا باشید شما هم دعا کنید تا با هم تو یک کلاس باشیم ...!
ساناز (فرشته زميني ما )
28 آذر 92 1:41
واقعا هوا سرده .هم من مريضم و هم پسرم ما هم يك هفته اي هست بيرون نرفتيم از ترس بدتر شدن متين
بافتنی های نازمامان دوقلوها
14 اسفند 92 0:24
سلام مامان مهربون دنی چه دنیای زیبایی با دلبندت ساختی امیدوارم همیشه در پناه حق شاد وسرحال باشین