دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

نظرات (8)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 آذر 92 12:09
سلام خوبی عزیزم دلم حسابی براتون تنگ شده بود امیدوارم خودت و پسرت خوب باشین این خوابیدن بچه ها که واقعا سوژه با مزیه ای شده الهی قربون خوابیدنش برم وقتی می خوابن خیلی ناز می شن بچم مهد می ره خوب خسته میشه اینجوری می خوابه الهی قربونش برم مرسی از نظر خوبتون
مامان دنی جون
18 آذر 92 21:30
قربونت بشم (بس که خسته ای این مدلی میخوابی؟)ام ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
خاله رضا
18 آذر 92 22:07
سلام ماشالا چه ناز خوابیده شرمنده چند روز نبودم جواب سوالتوونم فکر کنم تا 5سال ما از مرکز پلاستیک گرفتیم فکر کنم بزرگترم داشته باشن
خاله رضا
19 آذر 92 18:25
سلام جاییکه لوازم وظروف پلاستیکی میفروشن قبمتش 16هزار
خاله رضا
19 آذر 92 18:44
ببخشید اشتباه متوجه شدم منظورتونو مرکزپلاستیک شهرخرم اباد
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 18:40
خاله قربونت بشه ببین از شدت خستگی و شیطونیهایی که انجام داده چجوری خوابش برده
توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 12:33
سلام دوباره خوبی مامان خوشگله من دنی جونم خوبه برای دنی و مامانش البته فقط یکیش مال مامانشه ممنون سر زدی دوستتون دارم ببوس دانیال خوشملمو اگه خوابه یواش ببوس
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 آذر 92 12:35
سلام خوب گفتی ها همه رو شناختی اما ننوشتی خودت کدوم درخت بودی ببینیم درخت شما چیه عزیزم دنی نازم رو ببوس