دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

امروز یکشنبه21مهر

1392/8/7 15:55
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه.

قربونت بشم الانه که این مطلب رو واست مینویسم تو مهد کودک هستی .

دوروز تب کردی انگاری دوباره داری سرما میخوری ولی خودت دوست داشتی بری کلاس من هم تو رو رسوندم و اومدم خونه،آخه چند روزیه مهمون داریم عموی خودم با خانمش از دزفول اومدن برای عمل باز (قلب).

امروز صبح باباجونت عموی منو که تو صداش میزنی آغاجون برده بیمارستان شهید لواسانی که بستری بشه تا اونا قند ، چربی،اون رو کنترل کنن تا عملش با موفقیت و خیر خوشی انجام بدن .

 (اشفع لنا کل مریض)

دیروز ظهر داداش علی کلاس داشت و من ،دانیال و باباجونت و دایی جون محمد (که داداش خودمه)همراه دایی علی پسر عموم و زن عمویی خودم رفتیم ملاقات آغاجون. (آغاجون با دیدن ما خیلی خوشحال شد )

امروز قبل از اذان ظهر آغاجون رو بردن اتاق عمل،چند ساعتی عملش طول کشید (قبلا گفته بودم عملش قلب بازه)

یا من اسمه دوا و ذکرهو شفاست

 امروز چهارشنبه 24مهر عید قربان

ظهر همگی رفتیم عیادت آغاجون ، اون تو ای سی یو بود نمی تونستیم بریم پیشش از پشت شیشه دیدیمش و دست براش تکون دادیم از اینکه کاملا هوشیار بود خییییییییییییییلی خوشحال شدیم اون هم واسه ما دست تکون میداد.

ما بعد از چند روز برگشتیم

هزاران هزار مرتبه خدا رو شکر ، الانه چند روزیه که عمل آغاجون به خیر گذشته و اون دوباره خوب خوب شد خدایا از تو سپاسگزاریم

 ( الهی همه بیماران را شفا بده) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
22 مهر 92 10:10
ایشالا که به سلامت وموفقیت عمل انجام بشه ما هم برای شفای هر چی بیماره دعا میکنیم .خدا شفاشون بده .


مرسی از محبتتون ان شاله هر کجا مریضی هست زود زود خوب بشه
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
22 مهر 92 13:02
سلام
آخی الهی چرا دنی جونم مریض شده
انشالله خوب میشه
]
نمی دونم چرا این روزها تب و سرما خوردگی نی نی وبلاگ رو پر کرده
انشالله عمل قلب عموتون هم به خوبی انجام بشه
اونجا بیمارستان خوبیه برای قلب
من اونجا به خاطر مامانم زیاد رفتیم اون هم به خاطر فشار بالاش


هوا گرم سرد میشه بچه ها زود مریض میشن
مامان پارسا و پرهام
23 مهر 92 9:08
وای امان از سرما خوردگی هوا خیلی بد شده یکم سرده یکم گرم
ایشالا که زودی خوب بشی خاله جون
عموتونم ایشالا به سلامتی عمل میکنه و نتیحه خوبی میگیرن


ان شاله همه مریضا خوب شن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 مهر 92 11:07
سلام عزیزم
ممنون که سر زدی
انشالله حال دنی خوشگل من بهتر شده باشه
عیدتون مبارک باشه
انشالله حال عموی گرامی ه خوب باشه
براشون دعا می کنم
عیدت مبارک عزیزم



مرسی عید شما هم مبارک
احسان
30 مهر 92 23:16
انشاا... که عمل کنه و زودی برگرده پیشمون .
آجی دلمون براتون تنگ شده . بابا یه سری بزنید اینطرفا


خدا خودش مهربونه همه مریضا رو شفا میده به زودی میاییم
مامان آرمان
8 آبان 92 12:05
امیدوارم حاشون زودتر خوب بشه و همه بیماران شفا پیدا کنند