دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

خداحافظ 3 سالگی و سلام به 4 سالگی

1392/7/16 9:17
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه.

پاییز زیبا و رنگا رنگ از راه رسیده و در یازدهمین روز پاییزی ماه مهر و مهربونی دانیال جون ما ٤ ساله شده.

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

قربونت بشم دیروز که تولد ٤ سالگیت بودخیلی دوست داشتی بری پارک بازی بکنی خیلی اصرار کردی من هم خیلی کار داشتم تازه خرید بایستی میکردیم تصمیم گرفتیم اول خرید بریم بعد پارک تا تو واسه خودت کلی بازی بکنی اما پارک رفتن ما و .....!

 در همان حینی که به پارک رسیدیمو تا دنی جونم از سرسره بالا رفتو بلافاصله کله ملق شد و از سر سره افتادیو زهر هلاهل مون شد حسابی کوفته و زخمی زیلی و کبودی صورت خوشکلت وبی حالی..................

امروز جمعه عصر تولد قند عسلم بود کلی بهش خوش گذشت.

نفسم شب که همه مهمونا رفتن وقتی که خونه رو تمیز و  جمع جور کردم یه کمی با هم بازی کردیم و جوجوی من گفتی تولد قشنگی بود حیف تموم شد......

عزیزم،پسرم،ثمره وجودم هزاران هزار بار تولدت مبارک و دوستت دارم به اندازه تمام هستی.

 

عکسهای تولد دنی جون بزودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

♥ نیم وجبی ♥
13 مهر 92 0:38
تولدت مبارکــــ گل پسرییی
ایشالا سالیان سال سالم و سلامت پیش مامان و بابای خوبت زندگی کنی


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عمو‏ ‏مصطفی‏ ‏و‏ ‏خاله‏ ‏امینه‏ ‏ومتین‏ ‏گلی
13 مهر 92 11:13
سلام‏ ‏دنی‏ ‏جون‏ ‏تولدت‏ ‏مبارک‏ ‏انشاالله‏ ‏که‏ ‏همیشه‏ ‏بتونی‏ ‏موفق‏ ‏و‏ ‏سربلند‏ ‏بشی‏ ‏و‏ ‏مامان‏ ‏و‏ ‏بابایی‏ ‏رو‏ ‏خوشهال‏ ‏کنی.ما‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏دیدن‏ ‏عکس‏ ‏های‏ ‏زیبات‏ ‏خیلی‏ ‏به‏ ‏وجد‏ ‏اومدیم‏ ‏وشاد‏ ‏شدیم.دوستت‏ ‏داریم‏ .متین‏ ‏هم‏ ‏خیلی‏ ‏خیلی‏ ‏سلام‏ ‏میرسونه‏ ‏


مرسی خاله جون عمو مصطفی و متین گلی از لطفتون ممنونیم ماهم دوستون دارم (یه ماچ آبدار)
مامان آرمان
15 مهر 92 16:37
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) روز کودک مبارکت باشه
مامان ندا
15 مهر 92 16:52
کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
مثل هیچکس
16 مهر 92 0:17
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .


مچکرم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
16 مهر 92 1:34
روزت مبارک دنی خوشگل من



مچکرم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
16 مهر 92 1:35
سلام عزیزم علیرضا وبلاگش جداست البته این وبلاگ اول مال اون بود اما چون طرفداراش خدا روشکر زیاد شد وبلاگ اونو جدا کردم : alirezamehre90.niniweblog.com بچه اول منه من اصالتم از طرف پدری می شم تبریز از طرف مادری تهران مرسی که اومدی سر زدی نظر دادی و خواستی بیشتر آشنا شیم شما اصلاتا کجایی هستین
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
16 مهر 92 8:39
سلام عزیزم نه من تهران شهر پردیس هستم اتفاقا خاله من هم کرج زندگی می کنه من اونجا رو نسبتا بلدم کجای کرج هستین؟
ساناز
16 مهر 92 9:32
مباركش باشه .مرسي به وبلاگ ماسر زديد
مریم
16 مهر 92 16:37
سلام سلام صدتا سلام به دنی جون خودم روزت مبارک عزیزم دلم برات حسابی تنگ شده شیرینم
ـــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★
ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★




من بیشتر
مامان پارسا و پرهام
16 مهر 92 18:37
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
____________________________
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...
(روز کودک مبارک)


گلم مرسی
مامان ساناز
17 مهر 92 13:55
عزيزم .مباركش باشه .مرسي به وبلاگ ما سر ميزنيد
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
18 مهر 92 12:01
سلام دوباره منو ببخش دیر سر زدم پسرم مریض بود شرمنده تو رو خدا خیلی لطف کردی نظر دادی هم وب پسرم هم وبم خیلی خیلی دوستت دارم هم خودتو هم دنی جونو این ها رو بین خودت و دنی نازم تقسیم کن
خاله کمیل و کیان
18 مهر 92 19:38
سلام اومدین به وب من و کامنت گذاشتید به اسم دو ماه زمینی کلی گشتم تا وبتونو پیدا کردم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
20 مهر 92 23:29
سلام عزیزم
خوبی گل پسرات خوبن
انشاللهکه سلامت باشین همگی
دلم برات تنگ شده بود گفتم سری بزنم و تشکر کنم دوباره برای نظراتی که برام می گذاری عزیزم


مرسی از لطفتون
مثل هیچکس
21 مهر 92 0:00
عزیزم تولدت با تاخیر مبارک باشه ایشالا تولد 120سالگی در کنا مامان وبابای مهربونت .
مامان مهساجون و معین جون
13 آبان 92 22:34
تفلد مبارک ایشاله 120ساله بشی عکسات هم خیلی خوشکل بود مثل همیشه اما عزیزم دلم کباب شد وقتی کبودی پای چشمت رو دیدم خدایا خودت همیشه مراقب دنی جون وداداش علی ومامان وباباش باش آمین دوستون داریم