دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

سفر نسبتا کوتاه و بیاد ماندنی

1392/5/27 14:58
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه.

پنج شنبه روز آخر ماه رمضون بود که عصرش خانواده عمه فاطمه اومدن خونه ما و فردا صبحش که عید فطر بود همراه با خانواده عمه ی مامان ندا با هم رفتیم سفر.

صبحونه رو تو جاده قزوین خوردیم.

نزدیکای ظهر هم زنجان رسیدیم بعد از خوردن ناهار بعدش کمی استراحت کردیم قرارشد عصر بریم دیدن موزه مردان نمکی(اونجا رفتیم).

شب رو زنجان موندیم فردا قبل از ظهر از بازار زنجان دیدن کردیم سر ظهر بود که از زنجان زدیم  بیرون به سمت اردبیل رفتیم یه شب هم اردبیل خوابیدیم (تو شهر اردبیل از بازار اردبیل دیدن کردیم و از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی  و حمام دیدن کردیم جالب و زیبا بودن)باز هم تو ظهر بود به سمت جاده حیران حرکت کردیم شب رو آستارا موندیم اونجا منو داداش علی بابا جونم کلی شنا کردیم جاتون خالی حسسسسسسسسسسسسسسابی اب بازی و ماسه بازی کردم

بزودی زود عکساشو مامانم براتون میزاره که ببینید و این خاطره همراه با عکس باش

    (این عکس دنی جون در موزه مردان نمکی در زنجان میباشد)   


باغ شیخ صفی الدین اردبیلی(دنی جون 3سال و ده ماهه)

مغازه عسل فروشی در اردبیل

خاک بازی عجب حالی میده...................................................

موج داره میاد منو ببره (فرااااااااااااااااااااااااااااار)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان حوریه
26 مرداد 92 9:59
سلام خوش به حالتون چه جاهای قشنگی رفتین
امیدوارم پسرتون کنکور قبول بشه و کوچولوتونم خدا واستون نگه داره
وبلاگ قشنگی دارین


مرسی از لطفتون
لیلا
3 شهریور 92 15:40
سلام ماشالله چه گل پسرهائی انشاالله همیشه لباشون خندون و دلاشون پر از محبت باشه. ماشالله ماشاالله


مرسی مرسی مرسی
مامان ابوالفضل وفاطمه زهرا
5 شهریور 92 18:49
سلام ممنون که به ما سر زدید.وب زیبایی دارید .همچنین کوجلوهای عزیزی .خدا نگهشون داره .راستی ما هم گردنه حیران رفتیم عکسها چند پست فبل ترند .اگر شما هم دوست دارید ما را لینگ کنید تا ما هم شما را.
سروین
9 شهریور 92 19:11
امیدوارم تو شهرمون بهتون خوش گذشته باشه
مامان عبدالرحمن واویس
10 شهریور 92 11:14
سلام دوست خوبم ممنون که بهمون سرزدین باکمال میل لینکتون کردم منتظرتون هستیم
مامان فاطمه کوچولو
11 شهریور 92 0:06
علی و دانیال. واقعا چه اسمای خوب و برازنده ای. عزیزم چه کیفی می کنه با آب دریا
فیلسوفان کوچک(ساغر)
13 شهریور 92 15:03
یادمه اولین بار که برادرم به دریا رفت تا موجی بهش می رسید از ترس فرار می کرد
معین جون
14 شهریور 92 9:00
سلام پسر عمو جونم چه عکسای خوشملی گرفتی
خوش بحالت بابایی که ما رو نمی بره مسافرت همش میگن من کوچولوام یکی نیس بهش بگه من دیگه تاتی میکنم وبزرگ شدم

یه بار مامانی آومد برات نظر بزاره من فوشولی کردم نظرش رو پاک کردم مامانی اینجوری شدولب تاپ رو خاموش کرد خخخخ
حالا خودم آومدم برات نظر بزارم هزارتا می بوسمت


فسقلی تاتی کردنت مبارک باشه بابا پیشمون بیاین دیگه منم دلم برات سوخته ماچ ماچ ماچ
مامان پارسا و پوریا
17 شهریور 92 20:49
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدین
همیشه در سفر عزیزم



مرسی
♥ نیم وجبی ♥
21 شهریور 92 1:11
سلام عزیز خیلی خوشحال شدم پیش نیم وجبی اومدی پسملی شما هم خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه من لینکتون کردم که دوباره بهتون سر بزنم شماهم خواستی منو لینک کن
مامان پارسا و پرهام
23 شهریور 92 1:44
آقا دانیال تو موزه مردان نمکی خودتم خیلی نمکی و شیطون افتادیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالا به جونش با اون خنده نمکیش
اجی نیایش
25 شهریور 92 19:25
سلام عزیز دل خوش گذشت اب بازی جای مارا خالی کردی بوس بو س
مامان فاطمه کوچولو
1 مهر 92 11:59

سلام عزیزم دنی کوچولو خوبه؟ من هر بار میبینمش بیشتر واسم عزیز میشه.


مرسی از لطفتون
بهار
6 مهر 92 22:38
ای جااانم...،
چقدر ناازه پسرتون، فکر کنم خیلی هم شیطون باشه.
ایشالا همیشه خوشحال و سلامت باشه.



دوست خوبم مچکرم
مامان ارسطو
8 مهر 92 0:17
سلام خانمی
ازم راجع به کارگاه مادر وکودک پرسیده بودی عزیزم هنوز کلاسا دایر نشده ولی دو جلسه برای اشنایی برگزار شده هدف تلاش برای شکوفا شدن استعدادها و خلاقیت بچه هاس که تو وبم عکساشون رو میبینی
اگر ساکن اهواز هستید خوشحال میشم ببینمتون
راستی تولد گل پسرتون پیشاپیش مبارک


مرسی از لطفتون خیر ما اهواز نیستیم ولی اونجا فامیل داریم
احسان
30 مهر 92 23:49
بازم خدارو شکر که توی این جعبه جادویی میبینیمتون .
هرجا هستین ، شاد باشین .


مرسی از لطفتون..................