دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

دل تنگ علی آقا شدم

1392/4/31 13:55
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه.                                 

 

الانه که دارم این مطلب رو مینویسم دل تنگ علی شدم دلم واسش یه ذره شده آخه اون چند روزی رفته دزفول و دنی و باباجونش هم خوابیدن من تنها تو خونه پای لبتابم.

 

 تو این یک سال آخر پیش دانشگاهی علی آقا سعی کردم همه چیز بر اساس بهترینها واسه علی باشه جو خونه آروم باشه تا پسر گلم راحتتر بتونه درس بخونه چونکه اون امسال کنکور داشته .

                                                    

تو این یکسالی که گذشت تو خونه ما حکم ،حکم دنی بود هر چی اون می گفت من قبول میکردم که اون سر و صدا نکنه تا داداشش راحتتر بتونه درس بخونه،دنی همش تلویزیون شبکه پرشین 2 رو دوست داشت من هم بدون چک و چونه قبول میکردم که تو خونه کمتر جیغ داد بزنه .

                                                           

بعداز ظهرها هم دنی رو توی حیاط میبردم یا پارک پیش خونمون میبردمش تا حسابی خسته بشه که شبا راحت بتونه بخوابه.

                                             

خلاصه الان چند روزیه که امتحانات و کنکور علی تموم شده و گل پسرم منتظر نتیجه کنکورشه اون چند روزیه واسه استراحتش دزفول رفته انگاری همه شادی خونه رو با خودش برده ........


(بابا امیر مامان ندا هر دو تا تونو خیلیییییییییییییییی دوستدارن)                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساراگل
21 تیر 92 1:19
سلام و خسته نباشید
ماهم زیاد میریم دزفول
به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


چشم سر میزنیم
لیلا
21 تیر 92 8:04
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مدرسه ی مامان ها
21 تیر 92 18:32
سلام مامان عزیز
ممنون که به مدرسه ی خودتون تشریف آوردید. خیلی برامون جالب بود که پسر اولتون اینقدر بزرگه؛ ماشاالله ماشاالله خدا هردوتاشون رو حفظ کنه. ان شاالله که نتیجه کنکورشم خوب باشه
برای شما و خانواده ی خوبتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم


از لطف تون مچکرم