دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

تعطیلات تابستان علی دانیال

1391/5/27 14:41
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه18.gif

این دست نوشته را که براتون می نویسم تقریبا یک ماه میشه که علی آقا کلاس تقویتی تابستونه میره و امسال تابستان هیچ وقت خالی نداشته و کلاسها تا اوایل شهریور ماه ادامه دارند.بعد از این دوره کلاسها امتحان زیست شناسی داره (البته پسرم تنبل نیست گفته بودم که خرداد ماه بخاطر فوت آقا جونش امتحان زیست نداده)به این دلیل شهریورماه امتحان میده.

جونم براتون بگه دانیال هم کلاس مهد قرآن میره امروزسومین جلسه بود که منو دنی مهد رفتیم و خودم هم سر کلاس پیشش نشستم اون پسر خجالتی نیست با مربی و دوستاش حرف میزنه بازی میکنه ولی دوست داره من هم کنارش باشم.

 

اسم همکلاسیهای دانیال (محمد عرفان - آراد - ابوالفضل - امیر علی - آیدا - ساناز - فاطمه - ستایش - هستی - مهسا )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سبحان جون
12 مرداد 91 6:06
عزیزم وبتون خوشمله یه سری هم به ما بزنید و اگه دوست داشتین به پیسمل من روز شنبه تو وبلاگ کودک من در مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون
راضیه مامان محیا جون
18 مرداد 91 23:07
سلام به این گل پسر زرنگ افرین بهت عزیزم ایشالا موفق باشی دلم برات شده قد یه گنجیشک دوست دارممممممممم
خاله شادی
20 مرداد 91 21:37
به به آقا دانیال کلاسم میره فداش بشم جیگر خودمی
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 15:08
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........








از اینکه به وبم سر زدی مچکرم (میبوسمت)