دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

دنی در نمایشگاه کتاب سال93

1393/2/24 0:25
883 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به امید خودت نه امید به خلق روزگار

سلام بر همه.

 

صبح روز 19 اردیبهشت دنی همراه مامانش رفت نمایشگاه کتاب تو مصلی امام خمینی ..........

جاتون خالی به دنی حسابی خوش گذشت اونجا صورتش رو نقاشی کرد وبا هم سن وسالای خودش نقاشی کشید و کمی هم خمیر بازی کرد و یه قسمت هم وسیله بادی بود اونجا هم بازی کرد و عکس یادگاری هم انداخت.............

از نمایشگاه چندتا کتاب و کارت رابطه ها و همین طور کارت حیوانات اهلی و حیوانات وحشی هم خریدیم راستی یادم رفت بگم یه نقاب مرد عنکبوتی هم خریدیم

خلاصه از صبح چرخیدیم تا هلاک شدیم و خسته وکوفته عصر اومدیم خونه...............

با خوشحالی تمام وجودش نقاشی میکشه

الهی که همیشه خندان باشی

دنی آقا شیر می شود

خوش تیپیه عکس هم با ما بندازآرامخندونکقه قهه

فدای اون نگاهت

وای من چقدر ترسیدم............................................

پسندها (1)

نظرات (4)

زنعمو مژده و عمو احمد
24 اردیبهشت 93 23:02
سلاااااااااااااااااااااام دانیال جون عکسات خییییییییییییییییللللی قشنگن گلم معلومه حسابی بهت خوش گذشته ایشالا همیشه شاد و خندون باشی میبوسیمت
نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
پاسخ
میسی منم دوستتون دارم ماچ
ستايش جون و اجى نيايش
26 اردیبهشت 93 0:50
قربون برم چه خوشکل نقاشى مى. کشى دوستت داريم دلمون خيلى خيلى تنگ شده. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس هرچند خودت. گلى
نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
پاسخ
میسیییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان النا
29 اردیبهشت 93 10:24
همیشه به گشت و گذار.وش باشی عزیزم.
ساغر
3 مرداد 93 18:36
سلام به وبلاگ من سر بزن.. من ساغر مدیر گروه فیلسوفانم فک کنم میشناسی من برای داداشم یه وبلاگ ساختم مطمئنم اگه بیای و از بیشتر مطالب و عکسا(فعالیت های داداشم)دیدن کنید خیلی خوشتون بیاد.. من هم خیلی خوش حال میشم مخصوصا اگه نظر هم بدید منتظرونم