دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

سخنی با محیا جون

1390/12/20 4:16
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام محیا جون دلم برات تنگ شده دوست دارم هر چه زودتر ببینمت و اون لپهای تپلت را بکشم و ببوسم.

روسری سفید که می پوشی انگار ننه نقلی میشی.

محیا جون مامانم نمی تونه ازم عکس جدید بگیره من خیلی وول میخورم و عکسهام تار میفتن بخاطر همین عکسهای کوچیکیمو رو وبم گذاشته و خودت میدونی من الان دو سال ونیمه هستم.

 

محیا گلی هر وقت به وبم آمدی آغاجون و عزیزجون و مهسا جون بگو عکسها مو ببینن چون من دلم براشون تنگ شده میدونم دل اونها هم واسه من تنگ شده.خدا کنه عید نوروز همه تونو ببینم.

 

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راضیه مامانی محیا
19 اسفند 90 2:35
سلام دنی منم دلم برات تنگ شده روز شماری میکنم که بیاین دوست دالم بوسسسسسسسسسسسسسسسس