دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

معرفی نامه دنی

1390/11/10 1:53
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اسم من دانیال است من تو کرج زندگی میکنمفرشتهمن تنها هدیه خدا واسه مامان و بابام نیستم چون یه داداش هم دارم اسمش علی یههوراداداشم منو خیلی دوست دارهقلبداداشم کلاس سوم دبیرستان است من وداداشم با هم کشتی میگیریمماچدلم برای آغاجونم و عزیزجونم دایی جونم و عموهام  تنگ شده عید نوروز قراره برم ببینمشون آخه تو شهر دیگه ای زندگی میکننددل شکستهنیایش مهسا محیا آرش آرام متین ابوالفضل همه شما را دوست دارم میبوسمتون                 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد                                                                                   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ها
15 بهمن 90 23:52
دلت پس برای خاله هات تنگ نشده نامرد