دانیال وفایی فردانیال وفایی فر، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

گل پسری قند عسلی

دوره حروف عربی و روانخوانی

1393/6/9 4:51
958 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به امید خودت نه امید به خلق روزگار

محبتمهندس کوچولوی من دوستدارممممممممممممممممممممممحبت

اول بگم ک تیتر بالای صفحه رو سبزش میکنم چونکه بی نهایت عاشق رنگ سبز هستی هر چی ک میخوام بخرم میگی سبز باشه (کلا سبز پسندیی)

گل پسرم دوهفته ایی است ک دوباره ترم جدید کلاس قرآنت شروع شده من و تو دوباره ی روز در میون میریم مهد جامعه القرآن (دوباره کارم در آومدهخنده)

تا حالا حرف الف و  ء  - ب - ت - ث   را یاد گرفتی میریم بیرون هر جا ک این حروف رو ک میبینی نشونم میدیی کلی ذوق زده میشی

عکسای دنی جونم ب زودیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان النا
10 شهریور 93 13:20
آفرین آقا پسری.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
15 شهریور 93 16:14
سلام عزیز دلم خوبی . مدتی نبودم دلم براتون تنگ شده بود . عزیز دلمو ببوس از طرف من ماشالله . انشالله که موفق باشه ببوسش از طرف من عید شما هم مبارک باشه
مامانی و بابایی
11 مهر 93 13:16
ماشالا ماشالا تولد تولد تولد مبارک ایشالا که صد ساله باشی عزیزم
محمد
26 آذر 93 0:52
از دوری چشمان تو بیمار شدم خوابیدم و با ساز تو بیدار شدم گفتم که عجب حال خوشی دارد عشق... در بـند نگاه تو گرفتار شدم
مامان یاسمین
25 دی 93 22:59
نازنین پسرم ان شاالله همیشه موفق باشی وجشن فارق تحصیلیتواما پسر من کلا بنفش رو دوست داره بقول خودش رنگ مورد علاقشه
مجله توت فرنگی
11 اسفند 93 17:29
سلام دوست خوبم . سلامتی ؟ دنی جون چیکار میکنه. فکر کنم حسابی بزرگ شده . خدا حفظش کنه . ببینم عروس نیاوردی .واسه علی آقا زن نگرفتی . مادر شوهر بشی دوست خوبم وبلاگ قبلیم مسدود شد ه . با این وبلاگ فعالیت می کنم . خوشحال میشم بهم سر بزنی . انشالله که دور همی خوش باشین وشاد . دنی جونم رو ببوس . فقط دنی رو ها. به امید دیدار عزیز دلم
خاله مریم
23 اسفند 93 20:21
سلام مامان جون خیلی دلمون براتون تنگ شده آخه کجایین شماایشالا هرجا که هستین شاد و خوش و خرم باشین
bedas
5 تیر 94 10:47
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون